Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

Definicje
Sprzedawca - rozumie się przez to Scobel Jerzy Rogalski z siedzibą w Bielsku-Białej, przy ul. Dzwonkowej 71, 43-382 Bielsko-Biała, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem
NIP: 5471100028, REGON: 241292504.
Klient - każdy podmiot kupujący w Sklepie internetowym.
Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Regulamin - niniejszy regulamin.
Sklep internetowy - rozumie się przez to sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.scobel.pasaz24.pl.
Cena - rozumie się przez to cenę brutto umieszczoną obok informacji o Towarze, nie uwzględniającą kosztów dostarczenia Towaru.
Towar – rozumie się przez to produkty oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży detalicznej w Sklepie.
Koszyk - elektroniczny formularz udostępniony przez Sprzedającego, za pomocą którego Klient dokonuje zakupu.
Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamówienie – rozumie się przez to ofertę skierowaną do Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej przewidzianej przepisami niniejszego Regulaminu, dotyczącą nabycia Towaru.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawierana albo zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Konto - uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Klient może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Newsletter - dystrybucyjna Usługa Elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom automatyczne otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Towarach, nowościach i promocjach w Sklepie internetowym.


§1 Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy www.scobel.pasaz24.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.
2. Kontakt ze Sprzedawcą: Scobel Jerzy Rogalski ul. Dzwonkowa 71, 43-382 Bielsko-Biała, biuro@scobel.pl, tel. +48 600 407 210.
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z potwierdzeniem przez Klienta znajomości Regulaminu i jego akceptacją.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów dostawy.
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

§2 Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:  
1.1 Poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu - Koszyk: wybrany do kupienia Towar należy dodać do koszyka w Sklepie. Następnie Klient wybiera z dostępnych w Sklepie sposób dostawy Towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Klienta. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Klient może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
1.2 E-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
1.3 Telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
2. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
3. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
4. W przypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sklep skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sklep ma prawo do anulowania Zamówienia.
5. Dla złożenia zamówienia w Sklepie niezbędne jest aktywne konto pocztowe e-mail.
6. Po otrzymaniu oferty na zakup, system Sklepu wysyła automatycznie  e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, który jest przesyłany na adres poczty internetowej wskazany w formularzu zamówienia. Potwierdzenie złożenia zamówienia zawiera szczegółowe informacje na temat złożonego zamówienia oraz numer, którym należy posługiwać się w kontaktach ze Sprzedawcą. Z chwilą otrzymania wiadomości e-mail przez Klienta, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.
7. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym Towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka Towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
8. Zamówienie można anulować jedynie bezpośrednio po jego złożeniu. Aby anulować zamówienie należy wysłać odpowiednią informację podając numer zamówienia na adres email: biuro@scobel.pl lub telefonicznie dzwoniąc pod numer +48 600 407 210. Po przekazaniu Zamówienia firmie kurierskiej odwołanie Zamówienia nie jest już możliwe.
9. Zakazanym jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu strony internetowej lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sklep, w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedawcy.
10. Z uwagi na publiczny charakter sieci Internet oraz korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, Sklep zwraca uwagę na zagrożenia związane z możliwością pozyskiwania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego też Klienci winni stosować właściwe środki techniczne, które minimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni oni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
11. Zdjęcia Towarów to ilustracje poglądowe, które w niektórych przypadkach mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu Towaru, np. z uwagi na różną konfigurację sprzętu komputerowego Klientów. Nie wpływa to jednak na właściwość Towarów.

§3 Płatności
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany w e-mailu numer rachunku bankowego.
Pobranie - płatność gotówką kurierowi przy odbiorze Towaru.
2. Ceny przesyłek określone są w zakładce Koszty dostaw.
3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
4. Na każdy sprzedany Towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę VAT do zamówienia, zobowiązany jest do zaznaczenia opcji wystawienia faktury podczas składania zamówienia.
5. Klient dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Klient ma prawo wycofać swoją akceptację.
6. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie.

§4 Wysyłka Towaru
1. Zamówiony Towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
2. Wybór formy dostawy następuje na etapie składania zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia wynosi do 30 dni roboczych. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Klient zakupił Towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla Towaru o najdłuższym terminie dostępności. Realizacja Zamówień odbywa się w dni robocze.
5. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
6. Klient jest obciążony kosztami dostawy. Klient może zapoznać się z kosztami dostawy w każdej chwili klikając w link Koszty dostaw.
7. W przypadku chęci skorzystania przez Klienta z dostawy poza granicami kraju, Klient powinien nawiązać ze Sprzedawcą kontakt poza Sklepem Internetowym w celu indywidualnego ustalenia szczegółów oraz wyceny kosztów ewentualnej dostawy zagranicznej.

§5 Reklamacje
1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie posiadają gwarancje producentów.
2. Jeżeli po otrzymaniu Towaru Klient wykryje w nim wady lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. Klient jest obowiązany zażądać od przewoźnika sporządzenia protokołu zgodnie z przepisami o przewozie przesyłek i przesłać go Sprzedającemu na adres biuro@scobel.pl. Dochodzenie praw w stosunku do przewoźnika z tytułu zaginięcia, uszkodzenia lub ubytku Towaru należy do Sprzedającego.
4. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub Towar) związane z przedmiotem reklamacji. Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
5. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić niezwłocznie ale nie później niż 7 dni od daty dostarczenia Towaru.
6. Po ustaleniu terminu odbioru, reklamowany Towar zostanie odebrany na koszt Sprzedawcy firmą kurierską. Reklamowany Towar odbierany jest wyłącznie na obszarze Polski.
7. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych „za pobraniem”.
8. Do reklamowanego Towaru należy dołączyć dowód zawarcia transakcji, np. paragon, fakturę, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.
9. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
10. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (wyczerpanie zapasów), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny produkt, o podobnych cechach użytkowych, zgodnie z żądaniami Klienta.
11. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcę.

§6 Prawo odstąpienia od umowy
1. W okresie 14 dni od otrzymania zamówionego Towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (art. 9 ust. 1 i 2 dyrektywy 2011/83), składając sprzedawcy oświadczenie (formularz odstąpienia od umowy) o swojej decyzji odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, nie przysługuje w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar specjalnie wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi Towarami;
3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Klient wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
4. W takim przypadku Sprzedający prosi Klienta o odsyłanie Towaru na adres: Scobel Jerzy Rogalski ul. Dzwonkowa 71, 43-382 Bielsko-Biała.
5. Sklep gwarantuje zwrot wartości Towaru w tym koszty dostawy, niezwłocznie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od Klienta oświadczenia odstąpienia od umowy.
6. Sprzedawca dokonuje zwrotu wartości Towaru w tym koszty dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Klient ponosi koszt wysyłki zwracanego Towaru.
10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

§7 Ochrona prywatności (Polityka prywatności)
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym Newslettera.
3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę znajdują się na stronie internetowej Sklepu poświęconej polityce prywatności w zakładce: Polityka Prywatności.

§8 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
5. Wszystkie Zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania Zamówienia przez Klienta
6. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 7 dni od dnia ich publikacji.

§9 Postanowienia końcowe
1.Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
2.W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
3. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprzedawca informuje, że pod http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

Witryna stworzona na platformie