Procedura reklamacyjna
Wszystkie produkty dostępne w Sklepie internetowym posiadają gwarancje producentów.
Szanowny Kliencie jeżeli po dostawie wykryłeś wadę lub uszkodzenie mechaniczne (zewnętrzne) powstałe w trakcie dostawy towaru, masz prawo odesłać przesyłkę. Prosimy abyś obowiązkowo sporządził protokół z przewoźnikiem zgodnie z przepisami o przewozie przesyłek i przesłał go nam niezwłocznie na adres biuro@scobel.pl. Dochodzenie praw w stosunku do przewoźnika z tytułu zaginięcia, uszkodzenia lub ubytku Towaru pozostaje po naszej stronie.
Jeżeli zakupiony Towar jest niezgodny z Twoim zamówieniem lub zawiera inną wadę lub uszkodzenie nie powstałe w trakcie dostawy, prosimy abyś złożył pisemną reklamację wysyłając zgłoszenie na adres biuro@scobel.pl lub listownie na adres siedziby Sklepu internetowego: Scobel Jerzy Rogalski ul. Dzwonkowa 71, 43-382 Bielsko-Biała.
Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić niezwłocznie ale nie później niż 7 dni od daty dostarczenia Towaru. Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych licząc od daty wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego.
Aby usprawnić proces rozpatrywania zgłoszonej przez Ciebie reklamacji prosimy o załączenie lub przesłanie dowodów np. zdjęć, dokumentów lub Towaru, związanej z przedmiotem reklamacji. Możemy także zwrócić się do Ciebie z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. dodatkowych zdjęć), jeżeli ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie zgłoszonej przez Ciebie reklamacji.
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia reklamacyjnego i zapoznaniu się z jego treścią, ustalimy termin odbioru Towaru, który zostanie odebrany na nasz koszt firmą kurierską (Reklamowany Towar odbierany jest wyłącznie na obszarze Polski). Otrzymasz od nas niezbędne informacje oraz dokumenty potrzebne do realizacji odbioru Towaru. Do reklamowanego Towaru prosimy dołącz dowód zawarcia transakcji, np. paragon, fakturę, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą. Zwracamy uwagę, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych „za pobraniem”.
Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji, Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (wyczerpanie zapasów), sklep zwróci Tobie równowartość ceny produktu lub zaoferujemy Tobie inny produkt, o podobnych cechach użytkowych.
Jeżeli w trakcie rozpatrywania reklamacji dojdzie do zmian danych kontaktowych, prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas i podanie aktualnych danych kontaktowych zgłaszającego reklamacji.